Monday 20 May 2013

MATHS CATCH




Selepas Tajuk UPSR saya nak Kongsikan Tajuk Maths Catch http://www.maths-catch.com/tuisyen.html ... Why Maths Catch ... sebabnya anakandaku Nursyazwin Dayana mengikuti Tuisyen di sini ..Wah Promosi la pulok kan .. tak pa Sharing is Caring  betul x ... Alhamdulilah dengan rezeki yang ALLAH kurniakan dapat juga menghantar anakanda ku ke pusat Tuisyen MATEMATIK ini ... khas untuk Subject MATEMATIK je tau ... subject lain tak ada kene pergi kelas di tempat lain CUMA ...Kelas SAINS baru sahaja di wujudkan atas permintaan Murid dan Ibu bapa ... tetapi hanya kelas peperiksaan UPSR sahaja ..Terima Kasih pihak pengurusan Maths Catch menyediakan guru sains untuk pelajar UPSR.

Mengikut Testimoni Ibu Bapa yang menghantar anak-anak ke Pusat Tuisyen ini pada tahun-tahun yang lepas keptusan anak-anak mereka amat memberangsangkan mana tidak nya yang tak pernah lulus Matematik Boleh dapat C yang dapat C boleh dapat kepetusan Cemerlang  A dalam UPSR .. atas sebab keterujaan itu dan sedikit kaji selidik yang di jalankan saya bersetuju menghantar Kakak ke situ untuk memantapkan lagi Ilmu MATEMATIK nya ;-)

ANTARA FACEBOOK TESTIMONI MATHS CATCH YANG INGIN DI KONGSIKAN :





Jika ada ibu bapa yang membaca blog saya ini dan berminat menghantar anak-anak ke Maths Catch boleh la hubungi mereka melalui link yang telah saya berikan di atas. semoga dengan perkongsian ini dapat membantu ibu-bapa yang masih mencari-cari Pusat tuisyen untuk anak-anak yang akan menduduki peperiksaan dan usaha yang kita lakukan untuk anak-anak InsyaAllah akan mendapat ganjaranya nanti ...

1 comment: